שם הפורום: טיולי אופנועים
על הפורום:
שלום לכולם, לכול מי שרוצה לארגן טיול אופנועים מוזמן להציע.
חזרה לאתר         הודעה חדשה         חזרה לפורום
נושא יוסאנג GV250 + 650 חוות דעת אישית.
מחבר עמי אלמוג

24/4/2017 14:55
יוסאנג GV250 + 650 חוות דעת אישית.
בגיל 48 החלטתי לחזור לאהבה ישנה אופנועים.
חלומות רבים שכנעו אותי שבפנים הגעגועים קיימים ולכן החלטתי לבדוק הנושא ולראות מה ביכולתי לרכוש, חיפשתי סגנון קסטום (בסופו של דבר הבנתי שזה לא בדיוק מה שאני מחפש) ומצאתי יוסאנג GV250 הבנתי שמורי נהיגה רבים רוכשים אותו אז עם הם בוחרים בו אולי זוהי תהיה באמת בחירה נכונה. האופנוע עצמו נוח במיוחד למי שמחפש רכיבת קרוזר רגועה. אומנם לא רכשתי אופנוע חדש אבל תופעה של אופנוע שנכבה באמצע נסיעה לא נתקלתי והתופעה חזרה על עצמה מפעם לפעם כמובן שנקודה זו האיבה על תחושת הנהיגה אבל בסה"כ כלי יחסית נחמד וסביר.
לצערי אינני משתייך לאותם אנשים מחושבים שיודעים לתכנן המהלכים מספיק קדימה ושכחתי את הכלל החשוב שביום הקניה צריך לחשוב גם על יום המכירה שהגיע די מהר היות והבנתי שבאמת היה חסר לי הריגוש ברכיבה על אופנוע רק שצריך להוסיף קצת "כוחות לסוס" וכך מצאתי את עצמי תקוע עם אופנוע בנפח 250 שלמעט היבואן רוכש לא היה.
לצערי נשארתי עם אלטרנטיבה של טרייד אין עם אחיו הגדול GV650 שנראה מרשים אבל ויש אבל גדול מאוד בחוויה לא נעימה זו.
כבר מתחילה העברת הילוכים הפכה להיות "אתגר" שלפעמים אפילו היה בלתי אפשרי. שילוב ההילוך הראשון נתנה תחושה שאתה נוסע על משאית או טרקטור ולא בדיוק אופנוע קרוזר.
נאלצתי להחליף קלץ מלא שהותיר אותי בנזק כספי די רציני אך מה שהכי תיסכל שהבעיה לא נפתרה.
בנוסף לבעיות קלץ המנוע עובד בסל"ד לא סדיר (לצערי לא היה מד סל"ד בניגוד ל"אחיו" הצעיר) לרוב טורים גבוהים מה שנציגי החברה הסבירו שיכול לגרום לבעיה בהעברת הילוכים אבל לפתור הבעיה לא פתרו. יום לאחר הטיפול בקלץ מצאתי את עצמי תקוע עם רדיאטור נוזל ומאוורר לא עובד! כשהגעתי לחברה בדיקת המאוורר הייתה לא מקצועית וזאת בלשון המעטה, לצערי ושמחתי יחד מאוורר ורדיאטור חדשים לא היו במלאי ולכן הרדיאטור נשלח לתיקון ורכשתי ב 600 ש"ח מאוורר משומש (כן פריירים כמוני יש לפעמים) הבנתי שמאוורר ורדיאטור חדשים יאלצו אותי להיפרד מ 3000 ש"ח פלוס מינוס ולכן חיפשתי באינטרנט ומצאתי ספק קוריאני שב 1000 ש"ח שלח רדיאטור ומאוורר חדשים ומקורים. הרכבתי הרדיאטור והמאוורר ונדהמתי שאפילו עשיתי עבודה טובה.
המשכתי לרכוש באינטרנט רפידות ברקס מגן רוח ובכלל חלקים שהיו בשליש מחיר ופחות ממה שהציעו בארץ.
הקש ששבר את גב הגמל היה העובדה שבמהלך נסיעה לא הצלחתי לשלב ההילוכים מתחת לשלישי ולאחר שהגעתי לחברה הודיעו לי שיש לקבוע מועד תיקון. נאלצתי לנסוע הביתה עם 3 מתוך 5 הילוכים בלבד. ממש במקרה בניסיון למכור האופנוע נתקלתי באיש נפלא שבדק האופנוע ועם ספרי W40 פתר הבעיה בכמה דקות.
הבנתי שאנשי החברה לא ממש מכירים את המוצר שהם מוכרים והחלטתי סופית למכור האופנוע.
הצלחתי להחליף האופנוע עם סוזוקי GSR 750 שהנסיעה אליו הוכיחה לי ש"חיסכון" של כמה שקלים בודדים לא שווה להחליף מוצר מנצח.

בעיה נוספת ב GV650 שכול בלימה חזקה עם הברקס הקדמי יכולה לגרום לנפילה מה שמקנה תחושה מאוד לא בטוחה.


הוספת תגובה חדשה

שם:
 
כתובת דוא"ל:
 
נושא:
 
תוכן ההודעה:





לא מצליח לקרוא? שנה מספר.
* קוד אימות: - העתק קוד:




ניהול פורום | בחסות: יצירת פורום בחינם