שם הפורום: טיולי אופנועים
על הפורום:
שלום לכולם, לכול מי שרוצה לארגן טיול אופנועים מוזמן להציע.
חזרה לאתר         הודעה חדשה         חזרה לפורום
נושא יוסאנג GV250 + 650 חוות דעת אישית.
מחבר עמי אלמוג

24/4/2017 16:15
יוסאנג GV250 + 650 חוות דעת אישית.
בגיל 48 החלטתי לחזור לאהבה ישנה-אופנועים.
חלומות רבים, שכנעו אותי שבפנים הגעגועים קיימים ולכן החלטתי לבדוק הנושא ולראות מה ביכולתי לרכוש, חיפשתי סגנון קאסטום (בסופו של דבר הבנתי שזה לא בדיוק מה שאני מחפש) ומצאתי יוסאנג GV250. הבנתי שמורי נהיגה רבים רוכשים אותו אז, עם הם בוחרים בו, אולי זוהי תהיה באמת בחירה נכונה. האופנוע עצמו נוח במיוחד למי שמחפש רכיבת קרוזר רגועה. אומנם לא רכשתי אופנוע חדש, אבל תופעה של אופנוע שנכבה באמצע נסיעה לא נתקלתי והתופעה חזרה על עצמה מפעם לפעם. כמובן שנקודה זו האיבה על תחושת הנהיגה אבל בסה"כ כלי יחסית נחמד וסביר.
לצערי אינני משתייך לאותם אנשים מחושבים שיודעים לתכנן המהלכים מספיק צעדים קדימה ושכחתי את הכלל החשוב שביום הקניה צריך לחשוב גם על יום המכירה שהגיע די מהר. היות והבנתי שבאמת היה חסר לי הריגוש שברכיבה על אופנוע רק שצריך להוסיף קצת "כוחות לסוס" וכך מצאתי את עצמי תקוע עם אופנוע בנפח 250 שלמעט היבואן רוכש לא היה.
לצערי, נשארתי עם אלטרנטיבה של טרייד אין עם אחיו הגדול GV650 שנראה מרשים, אבל, ויש אבל גדול מאוד, בחוויה לא נעימה זו.
כבר מתחילה העברת הילוכים הפכה להיות "אתגר" שלפעמים אפילו היה בלתי אפשרי. שילוב ההילוך הראשון נתנה תחושה שאתה נוסע על משאית או טרקטור ולא בדיוק על אופנוע קרוזר.
נאלצתי להחליף קלאץ מלא שהותיר אותי בנזק כספי די רציני, אך מה שהכי תיסכל, שהבעיה לא נפתרה.
בנוסף לבעיות קלאץ המנוע עובד בסל"ד לא סדיר (לצערי לא היה מד סל"ד וזאת בניגוד ל"אחיו" הצעיר). לרוב טורים גבוהים, מה שנציגי החברה הסבירו שיכול לגרום לבעיה בהעברת הילוכים, אבל לפתור הבעיה לא פתרו. יום לאחר הטיפול בקלאץ מצאתי את עצמי תקוע עם רדיאטור נוזל ומאוורר לא עובד! כשהגעתי לחברה בדיקת המאוורר הייתה לא מקצועית וזאת בלשון המעטה. לצערי ושמחתי יחד מאוורר ורדיאטור חדשים לא היו במלאי ולכן הרדיאטור נשלח לתיקון ורכשתי ב 600 ש"ח מאוורר משומש (כן פריירים כמוני יש לפעמים). הבנתי שמאוורר ורדיאטור חדשים יאלצו אותי להיפרד מכ 3000 ש"ח ולכן חיפשתי באינטרנט ומצאתי ספק קוריאני שב 1000 ש"ח שלח רדיאטור ומאוורר חדשים ומקורים. הרכבתי הרדיאטור והמאוורר ונדהמתי שאפילו עשיתי עבודה טובה.
המשכתי לרכוש באינטרנט רפידות ברקס, מגן רוח ובכלל חלקים שהיו בשליש מחיר ופחות ממה שהציעו בארץ.
הקש ששבר את גב הגמל היה העובדה, שבמהלך נסיעה לא הצלחתי להוריד הילוך מתחת למצב השלישי ולאחר שהגעתי לחברה הודיעו לי שיש לקבוע מועד תיקון ונאלצתי לנסוע הביתה בהילוך שלישי תקוע. ממש במקרה בניסיון למכור האופנוע נתקלתי באיש נפלא שבדק האופנוע ועם ספרי W40 פתר הבעיה בכמה דקות.
ואז הבנתי סופית שאנשי החברה לא ממש מכירים את המוצר שהם מוכרים והחלטתי למכור האופנוע.
למזלי הצלחתי להחליף יוסאנג GV650 לסוזוקי GSR 750 שהנסיעה עליו הוכיחה לי ש"חיסכון" של כמה שקלים בודדים לא שווה החלפת מוצר מנצח.

בעיה נוספת ב GV650 שכול בלימה חזקה עם הברקס הקדמי שאינו מצויד במערכת ABS חשובה יכול לגרום לנפילה צידית מה שגורם לתחושה מאוד לא בטוחה.
לסיכום: בעיות עם העברת הילוכים, מנוע שעובד בצורה לא סדירה ומערכת בלימה לא מתקדמת הם סיבות טובות לא לרכוש אופנוע מרהיב זה.


הוספת תגובה חדשה

שם:
 
כתובת דוא"ל:
 
נושא:
 
תוכן ההודעה:





לא מצליח לקרוא? שנה מספר.
* קוד אימות: - העתק קוד:




ניהול פורום | בחסות: יצירת פורום בחינם